ella ve etkisi

iyi günler, ben kız arkadaşımla sürtünme yolu ile ilişkiye girdim, kendisi bakire, ancak boşaldığımda kız arkadaşım vajinasına gitme korkusuyla hemen lavaboya gidip idrarını yaptı ve temizledi ancak her ihtimale karşı ertesi gün hapı ella yı 43-45 saat kadar bi süre sonra aldık ve kullandı. şimdi ilişkiye girmeden 2-3 gün önce adeti (kanaması) bitti ve ilacı da 2 gün sonra kullandığını varsayarsak 5 gün içinde tekrar hap adete girmesini sağlamaya çalışıyo. ayın 14 ünde ilacı içti ve 8 gün kadar oldu ama hala adet olmadı. belinde yanma, karın ağrısı vs gibi sorunların olduğunu söylüyor ilacı ictikten sonra, acaba adeti yeni bittiği için mi yeniden hasta olması uzun sürüyor yoksa gebelik gibi birşey söz konusu olabilir mi? ne kadar süre sonra hasta olur yada olmaması mı gerekir ilacın tam olarak etki gösterdiğini nasıl anlayabiliriz, şimdiden teşekkür ederim iyi günler

Forum Kategorisi :
Bu Bölüm Sadece Sağlık Profesyonelleri İçindir. Giriş yapınız yada Üye olunuz.