Monoket long baş ağrısı yapar mı?

değerli eczacı arkadaşlar bu sitede emeği geçen herkese çok teşekkür ediyorum çok çok faydalı bir site olmuş
özellikle insanlara yardım etmeyi amaç edinmiş eczacı arkadaşlara en içten teşekkürlerimi sunarım
15 yıldır kalp kapak ameliyatı oldum sol mitral kapak değişti
son 5 yıldır kalp yetmezliğim vardır
dilatrend-aldactazide-coumadin-digoksin-lasiks-kullanıyorum
tansiyonum oluştu şimdide norvasc ve monoket long ilaveten ilaç verdiler
8 adet ilacı bir günde alıyorum
artı midem içinde 2 adet ilaç kullanıyorum
doktorlara günde 10 çeşit ilaç kullandığımı ve çok tedirgin olduğumu söylüyorum doktorlar bişey olmaz diyor ama günde 10 çeşit ilaç almak hakkaten hiçmi riski yoktur
böbreklerime baktığımda hafif bişey etkilendiğini görüyorum
ŞİMDİ DOKTOR VARKEN BİZE BUNLARI NİYE YAZIYORSUN DİYECEKSİNİZ
iyi bir eczacı birçok doktordan daha bilgili olduğunu bildiğim için yazıyorum
affınıza sığınarak iki tane soru soracağım
1günde 10 çeşit ilaç alan hasta varmıdır bu bir sorun teşkil etmezmi benden başka günde 8 -10 çeşit ilaç alan varmı
ikinci sorum iki aydır tansiyonla başım belada doktorlar norvasc vemonoket long verdiler
bu iki ilacı aldıktan sonra tansiyonumda düzelme oldu fakat başım fena ağrıyor ağrıyı kesmek içinde novalgin içiyorum
durumu doktora bildirdiğimde baş ağrısının monoket long isimli ilaçtan kaynaklandığını ve bu ağrının birkaç günde düzeleceğini söylüyorlar
son olarak tansiyonum 120--50 ye kadar düşüyor
anlattığım konuyu mümkünse detaylı şekilde yorumlarsanız kafamdaki soru işaretlerini silmiş olmama yardım etmiş olursunuz
BU LAF HER YERDE GEÇERLİDİR İYİ BİR ECZACI BİRÇOK DOKTORDAN BİLGİLİDİR

Forum Kategorisi :
Bu Bölüm Sadece Sağlık Profesyonelleri İçindir. Giriş yapınız yada Üye olunuz.